GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Till mig från mig för mig

2015-11-11 | 22:50:05 | Egocentrerat&Vardagligt



De här två väskorna låg i varsin låda bredvid sängen imorses .
Jag hämtade ut dom igår kväll efter jobbet och halvblundade medan jag lade dom i varsin fin kartong så att det riktigt blev som en överraskning idag på min födelsedag .

Det här är första gången jag jag köpt födelsedagspresenter till mig mig själv.
Men kände att efter ett så väldigt väldigt tufft år på så många plan så kände jag att JAG är VÄRD att FIRA MIG själv.
Blodproppar i lungorna, dödsångest, totalt utmattande ekonomiska strider med ett annat företag, sorg över en företagsdröm som gick i kras och sedanen mörk sorg som vara byggs på som jag fortfarande inte vet hur jag ska hantera..
Ja jag ville helt enkelt fira mig själv på min födelsedag att jag överhuvudtaget faktiskt får fira ännu en sådan. Fira överlevnad.
Jag har fått en summa pengar för att jag fick propparna. Ingenjättesumma men ändå en del. Och även om inga pengar i världen nånsin kan kompensera den smärtan de orsakade..och fortfarande gör psykiskt är jag tacksam att det ändå blev lite "plåster på såren".. Och det är mina pengar till mig.. För att jag klarade det. Så jag vill inte att de pengarna bara går upp i rök på räkningar och sådant. Utan går till mitt eget välmående och mitt egenvärde . Vad jag tycker om, vad som gör mig glad, som fyller mitt liv med annat än grubbel, vardag och ingenting .

Jag vet inte om dessa två väskor från Guess och Rebecca Minkoff räknas som "märkesväskor" men de är de lyxigaste jag köpt, något utöver de vanliga. Jag har förtjänat dom och jag är värd lite lyx . Och förhoppningsvis kommer de och jag vara tillsammans länge länge . 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofia
2015-11-12 - 03:00:12

Så fina!!

Frida
2015-11-12 - 06:14:19

Åh va snygga!

Angie
2015-11-14 - 17:09:23

Vad roligt! Det tycker jag du gjorde rätt i, det förtjänar du! :) Grattis i efterskott på födelsedagen!
Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: