GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dags för årets shoppinghysteri

2015-11-04 | 11:13:44 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Quicksketch föreställande Kendall Jenner i Balmain/H&M


Imorgon vankas den årliga shoppinghysterin när detta års designersamarbete släpps i H&Mbutikerna och online. Milslånga köer och överbelastning på nätet är väl bara att vänta igen nu när lyxiga Balmainplagg glittrar och tindrar.
Jag har aldrig köpt nånting från något av H&M's lyxdesignerkollektioner.
Det enda som har lockat något nån gång var när Lanvin gästdesignade men då hade jag inga pengar.

Tror inte jag kommer försöka knipa nån dyrgrip i år heller, känns mest som partyplagg och röda mattanoutfits och det är ju inte min grej haha.

Kommer ni köa och försöka få tag på nåt plagg/accessoar?
Har ni köpt från tidigare samarbeten?
Kommentera 7 st

Kommentarer
A
2015-11-04 - 12:31:54

Har inte köpt något från någon tidigare kollektion, och det var väl inte något som lockade direkt i år heller.
Möjligtvis den vita t-shirten med Balmain-tryck.
Det fanns en snygg guldfärgad ring också. Men inget jag skulle köa för.

Charlotta Sofia springer o trimmar
2015-11-04 - 12:50:59

Jag har nog faktiskt aldrig köpt något. Dock minns jag det första samarbetet de gjorde (visst var det Stella McCartney?) och hysterin då, kommer tom ihåg hur plaggen såg ut :-D

Lena
2015-11-04 - 15:56:06

Så fina illustrationer! :)
Nä, har inte heller köpt något H&M-samarbete hittills. Känns alltid så upphypat och sedan så är det ju omöjligt att få något plagg eftersom att hemsidan kraschar och de aldrig får in plaggen till staden där jag bor (Skellefteå) såå.... det blir nog inget den här gången heller :)

Sanna
2015-11-04 - 16:31:48

Jag tycker det är SÅ kul att H&M tar in designers ibland! Men första dagen är jag aldrig där! :)

Kim - Blivande fru
2015-11-06 - 01:11:00

Nä, inga fina plagg alls enligt mitt tycke i år.

Mia
2015-11-07 - 07:55:12

Jag brukar köpa en accessoar, tex en väska. Har en från samarbetet med Marimekko en från Alexander McQeen tex. Beställde en liten clutch i mocka/skinn nu. Den kostade 299kr vilket är ok tycker jag. Överlag är mitt tips accessoarer - de kan användas länge!

Mia
2015-11-07 - 10:21:45

Grymma bilder! (glömde jag att skriva!)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: