GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Beauty fluid

2015-11-21 | 15:07:20 | Smink, Hudvård, Skönhet



Jag har fått en ny favorit vad gäller hudvård.
För några veckor sen stod jag och Karon och botaniserade lite bland krämerna inne på ICAs skönhetsavdelning. Där tog Karin fram klassikern Beauty Fluid från Olay och liksom just konstaterade att det är en klassiker som sett likadan ut och liksom luktar "uppväxt" och säkerligen fanns i båda våra mammors badrumsskåp när vi var barn.
Så av lite nostalgi och det faktum att den dels doftar ljuvligt, dels är för kombinerad hud - min spretar åt alla håll, samt små söta beautytips på förpackningen ( ja jag är lättköpt) och till det humana priset av 59kr så fick den åka ner i varukorgen tillsammans med julmust och toapapper.
Inget jag ångrar. I Love it! 
Smörjer mig flera gånger dagligen med den, både händer och ansikte.
Så ett beautybudgettips från mig till er . 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: