GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Batgirl in golden skirt

2015-11-15 | 20:28:27 | Outfits och Garderoben


Gårdagens look när vi var hembjudna till mamma och pappa för att fira min, min brors och min svägerskas födelsedagar.
Mamma hade lagat supersmarrig tacogratäng och paj och godaste marängtårtan till efterrätt . Himla lyx det där att bli bortbjuden på mat när man fyller år.  Å mammas mat är ju världsbäst !
Och jättefina presenter fick jag också.
Så tacksam.

Idag vaknade jag med jätteont i halsen , gick och jobbade men gick hem sjuk. 
Men blev lite födelsedagsfika med svärföräldrarna här hemma på eftermiddagen och än fler presenter. 

Nu får det bli pizza och kurerande resten av kvällen. 

Hoppas ni alla haft en fin helg. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna
2015-11-18 - 11:58:40

Cool look :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: