GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sko-sorg..

2015-05-09 | 18:45:10 | Skor Skor Skor!



De här snyggskorna beställde jag från Nelly.com.. Tyvärr fick de efter mycket velande åka tillbaka. Mina fötter var för breda på utsidan..Tyvärr. "Knölen" under lilltån liksom hängde ut och över likt en bulldeg på jäsning. 
Fan.. För snygga , jäkligt snygga var dom och sköna .. Där fötterna fick plats.

Men efter detta har jag nu fått nån hangup på att just mina fötter är väldigt breda. Har de alltid varit det? Jag provar alla mina andra heels jag har och  nu fått för mig att alla är för små..
Paranoida jag tror nu att "alla andra" kommer syna mina fossingar ock skor och mumla "men det  schöen vad tösa tryckt i föttera i för små skor.. Ser ju anskrämligt ut!".*

Damn.




*i mitt huvud hör jag just äldre tanter med vitt hår och glasögon som pratar bred tidaholmska
Kommentera 4 st

Kommentarer
Jasmine
2015-05-09 - 19:17:43

Fina skor :)

Maria
2015-05-09 - 20:42:47

prova en storlek större, kanske funkar bättre! =)

Svar: blir tyvärr alldeles förstora på längden då.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2015-05-09 - 20:46:36

Äh skit i andra, du köper väl skorna för din skull :D Ta en större storlek? Ibland passar man perfekt i "sin" storlek men på vissa skor kan de va mindre eller större :) Ha en bra kväll :)

Svar: haha jo jag vet det blev bara lite nojjigt här och en fix idé..blir sån ibland..Tror tyvärr inte större funkar..de glappade redan i hälen och då tog jag en strl mindre än vanligt.
Men överlag upplever jag iofs Nellys skor vara väldigt smala.
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofia
2015-05-10 - 04:17:41

nej vad synd, de va sjukt snygga ju!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: