GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

shoes a passion

2015-05-17 | 17:19:47 | Outfits och Garderoben

 
Hello Lovers..♥
 
Hur fina..fantastiska...underbara..vackra är inte de här klackarna?
Även om de inte hade passat på foten så hade jag behållt dom just för dess skönhet och haft som enbart inredningsdetalj.
Men nu satt de fint.
Så kommer struttas runt i sommarmånaderna som komma skall, hoppas jag, och sedan, resten av året, just vara en del av inredningen. Av hemmet. Av själen.
 
Jag har köpt många skor det senaste.
Kanske för många enligt somliga.
Samliga kanske ställer sig frågande vad jag ska med alla klackar till. När skall de användas?
Jag vet inte.
Ofta och mycket är drömmen.
Vissa kanske faktiskt inte kommer hinnas användas alls.
Men jag älskar dom.
Jag älskar skor.
Det spritter i hjärtat.
Det behöver inte vara Prada, Louboutins, Manolos eller dyra skor alls.
Nej jag äger inga "märkesskor".
Jag kan bli lika kär i ett par 99kronors på Skopunkten som ett par 899kronors på Bianco.
Jag ser scenarier, outfits, miljöer, drömmar.
Vissa kanske tycker att jag bara försöker förklara bort ett beroende..ursäktar.
Kanske.
Men jag skäms inte.
Jag älskar.
 
Och i en gråtrist vardagslunk är längtan och drömmar viktiga.
Passion som trumfar disk och tvätt.
Skor är min.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anna J
2015-05-17 - 22:06:51

Man kan aldrig köpa/ha för många skor. Jag har köpt tre par på en månad och då har jag ändå inte handlat färdigt tycker jag för jag vill ha ett par snygga sandaler också har jag tänkt. De på bilden är urläckra tycker jag och jag blir lite avis och önskar att jag kunde ha klack men det går tyvärr inte. Bra köp Anna!

Svar: skönt att du är med mig i Skoshoppandet min fina vän <3visste väl att jag hade ett ypperligt stöd i dig =)
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2015-05-18 - 20:50:59

Så fina!
Skor kan man aldrig ha för många av :)

Hanna Karlsson
2015-05-20 - 23:07:40

Vilka snygga skor!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: