GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Personbästa och bästa personerna

2015-05-29 | 22:25:18 | Egocentrerat&Vardagligt





Ledig fredag för mig idag. Ledig även imorgon . Dagarna blir lite uppochner bakochfram när man jobbar inom handeln och oregelbundna scheman .. 
Så min torsdagskväll efter 8 h jobb blev ju som min fredagskväll och jag åt en pizza och tog ett glas vin.
Idag, fredag morgon åt jag jordgubbar med påronyoghurt innan jag storstädade.
Och sen mellan två regnskurar gav jag mig ut på en löprunda som blev min snabbaste sexkilometare nånsin. Gutt!

Dusch och pärondajmGlass efteråt satt fint.

Resten av dagen har tillbringats med sambon och med mamma.

Och jag undrar mest .. När ska värmen komma? 

Kommentera 1 st

Kommentarer
Ling-Ling
2015-05-30 - 14:04:09

Gud vad söt bild på dig! Som ett penntroll typ (konstigt sagt kanske, men menar på et positivt sätt!) :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: