GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mmmm Mia

2015-05-27 | 19:59:42 | Egocentrerat&Vardagligt


Jag har haft lyxen att senaste åren få MIAs nya viner hemskickade för smakprov.
Det har varit riktigt goda viner och jag som nästan aldrig dricker vita eller mousserande viner annars gillar verkligen MIAS. De är fräscha, söta, sparkling och goda och passar till kalas, plockmat, grill och tjejsnackskvällar.
 
För några veckor sedan fick jag hem årets nyhet : Mia Fresh & Crisp
Ett krispigt mousserande vin med inslag av bland annat päron och citrus. Perfekt som aperetif innan middagen eller en härlig festkväll. Vinet är framtaget av vinmakerskan Gloria Collell.
Finns på systemet för 59 kronor flaskan.
 
Jag kommer defintivt att köpa det igen!
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
A
2015-05-27 - 21:10:11

Den blev jag sugen på att testa!

Johanna
2015-06-04 - 09:46:34

Åh, Mia-vinerna är så himla goda, men hade inte koll på att det kommit en ny smak så den måste jag testa!
Trädgårdsbilderna här nedan; ni ser ut att ha en väldigt mysig trädgård, sommar delux!:)
Och dina teckningar är to die for, supersnygga!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: