GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lördagsgodis

2015-05-30 | 19:25:11 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Mmmm godis..
Skall strax dyka ner i den där skålen.
Och lördagen i sig har bestått av ungefär lika god blandning och mix av aktiviteter som just godiset.
Sovmorgon och sedan avslappnad gofrukost innan svärföräldrarna kom förbi och vi tillsammans drog en sväng till Skövde.
Där blev det utelunch och så lite shopping.
Hemma igen blev det kladdkakefika innan jag och min mamma tog en regnig promenad bort till Solarieöarna.
 
Lite röj i tvättsugan på saker som ska till tippen innan jag hoppade på motionscykeln och svettades under ett SATCavsnitt och nu väntar jag på att sambon ska bli färdig med sitt cykelpass så vi kan köra lite soffmys resten av kvällen medan regnet smattrar utanför och nyplockade syréner sprider sin underbara doft inomhus.
 
En finfin lördag med andra ord..trots att jag fastnade med ena pumpsklacken i den håliga gummimattan i en svängdörr på köpcentret idag..och hörde dumkommentarer bakom mig " tss bär ho såna däringa klckar få ho skylla säk själver"...och jag som varken klagade eller ojade mig utan skrattandes hoppade ut ur dörrarna med en skoklädd fot och en naken.
JIsses.
Kommentera 2 st

Kommentarer
milla
2015-05-30 - 20:04:21

Ha en skön kväll snygging

Sofia
2015-05-30 - 22:46:35

muums!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: