GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

nya inredningsfynd

2015-03-10 | 16:04:31 | Hus/Renovering/Inredning

 
Det är tur att jag jobbar så mycket som jag gör just nu..och en stor del av lönen går tillbaka till min egna arbetsplats..haha.
Men Netto levererar verkligen vecka efter vecka massa nytt, snyggt och härligt oemotståndligt till hemmet.
På bilden se rni några av mina senaste fynd.
Tre små härliga vaser i pastellfärger/vitt.
Två ljuvliga glasskålar samt ljusstaken..som säljer slut på bara några minuter var gång vi får in den.
 
Jag har precis kommit hem från jobbet. Ute blåser det som attans så tror nog det får bli soffmys nu med te och choklad.
Kommentera 1 st

Kommentarer
A
2015-03-11 - 16:23:38

Vilka fina grejer! Önskar Netto fanns i närheten av där jag bor (Gävle), men det gör det tyvärr inte.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: