GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I'm free to be whatever I ...

2015-03-14 | 17:53:13 | Egocentrerat&Vardagligt





Lite posande Lördagsselfies i soffan.

Ledig lördag och jag känner mig lite ängsligt rastlös ena sekunden , bara njutandes och i alla fall semiglad nästa sekund.
Fasen jag är otroligt glad och tacksam över mycket i mitt liv.
Men det finns också grejer som jag är så jäkla ledsen och arg över. Saker som smärtar och suger energi. Sorg. Och hade det inte just varit/handlat om andra människor än mig själv hade jag väl skrivit mer öppet om just det som smärtat mest senaste året.. Men denna blogg har aldrig handlat om att hänga ut andra eller visa andra än mig själv som inte valt just att själva hänga i sociala medier. 
Nåväl.

Förmiddagen tillbringade jag med mamma, svägerskan och mina älskade fina fantastiska brorsbarn . Jösses så de utvecklas, vilka underbara individer och personligheter ❤️
Det blev en långpromenad i vårvädret och sedan lite gottehandling.

Ikväll är jag gräsänka då Stefan ska ut. Jag ska äta plock , godis ta ett glas vin och självklart se mellofinalen. 
Och efter det blir det nog vampire diaries och lite Kardashians. 
Jag ska försöka bara slappna av, njuta, rå om mig själv, bara vara. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2015-03-15 - 11:16:46

Hoppas att du får en härlig söndag!

minsoffa.blogg.se
2015-03-15 - 12:57:53

Som livet är, upp och ner. Tråkigt att du känner sorg och att det finns bekymmer, men skönt att du även har saker att glädjas över och att du gör det. Det gör det ju enklare att klara av svårigheterna.
Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: