GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I Love..I love

2015-03-02 | 16:40:53 | Smink, Hudvård, Skönhet

 
Jag älskar " I love"s härliga kroppsvårdsprodukter och de bukar vara sådant jag önskar mig i present och gillar att få. Tidagigare favoriter är alla med jordgubbsdoft men även en kokos.
Förra veckan fick jag hem ett pressutskick från Pretto PR med en duschcreme och ett body butter med doft av Mango&Papaya.
Duschcremen tyckte jag luktade så där men härligt löddrande dock och kommer absolut använda upp det.
Body Buttret..ojoj..så fräsch, så fluffigt, så ljuvligt!
Kan tänka mig att det kommer än mer till sin rätt framåt sommaren när det är varmare ute och man är lite solbränd då doften dels känns somrigare och jag även tycker att det har en svalkande effekt, perfekt efter en dag i solstolen.
 
Både duschcreme och Body Buttret kostar 69 kronor styck och säljs bland annat på Åhléns.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anonym
2015-03-02 - 20:18:47

Åååh de luktar fantastiskt gott! Synd bara att min vintertorra hud inte riktigt fixar all parfym (fick utslag) :(


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: