GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En goodiebag med kärlek och omtanke

2015-03-08 | 22:45:39 | Egocentrerat&Vardagligt



Jag har varit ganska nere, ledsen och grubblig det senaste . Låg.
Känner mig fortfarande ängslig. 

I fredags kom min mamma förbi jobbet med en liten goodiebag till mig. Kärlek omtanke och lite lyx.
Ett rosa nagellack , en mascara , några parfymprover , en burk med D-vitamin.
Och så ett paket.. 

Olika kristaller/stenar.
Kristaller säger sig ju ha olika healingförmågor och krafter... Vilket jag varit  intresserad av i många år. 
Jag sov med stenarna på nsttduksbordet inatt och ja jag sov skönt hela natten.. Första gången på länge.

Imorgon är jag äntligen lite ledig och då ska jag läsa på mer om de olika stenarna. 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Anonym
2015-03-09 - 07:50:27

Härlig goodiebag du fick :) Ibland får man saker när man bäst behöver det <3
Kram Mia

Louise
2015-03-09 - 10:58:38

Vilken mysig goodiebag :D

Anna Holmsten
2015-03-09 - 12:27:09

Hej Anna!
Tråkigt att du mår/mått dåligt, hoppas det ordnar sig :) Vilken härlig goodiebag, sånt ska man få unna sig själv, speciellt i tuffa tider. Ha en jättehärlig måndag iaf :)!

Anna
2015-03-09 - 16:44:58

Vilken fin mamma du har, hoppas att du mår bättre snart :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: