GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bästa medicinen en trött lördagseftermiddag

2015-03-07 | 20:55:40 | Egocentrerat&Vardagligt



God lördagskväll på er blogosfären .
Hoppas ni har det bra!
Det är en något trött bloggare som
Skriver några rader här.
Jag har dels haft det kass sömnmässigt hela veckan och på det jobbat varje dag, tidiga morgonar , extrapass och jag har dessutom jäkla pms-besvär. 
Värk men mest jobbigt att mina psykiska besvär , som p-pillren hjälpte bot på, nu börjar komma tillbaka allt mer nu när jag inte längre för knapra just p-piller . 

Igår efter jobbet så vankades det lite AW med mina kollegor. Vi jobbar ju aldrig tillsammans allihop så det var trevligt att ses och prata och käka lite.
Blev dock lugnt för mig då jag skulle upp 06 idag igen för jobb.  Men gick upp redan klockan 05 med menssmärtor som slutade i kräkningar. Urk.. Så vart riktigt segt att ta sig till jobbet sen .. Jösses vad jag klagar nu haha.

Har iaf spenderat eftermiddagen i soffan med godis och några avsnitt SATC- bästa mys och medicinen . 

Och för att avsluta med nåt positivt:
I torsdags slog jag PB på en 7,2 km löprunda. Min snabbaste löprunda nånsin! Vilken glädje!
Och igår hade jag och min Stefan vår 11årsdag ❤️
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Louise
2015-03-07 - 21:56:13

choklad och SATC måste vara den bästa kombon :D

Ling-Ling
2015-03-08 - 08:46:18

Usch vad jobbigt, hoppas du kan hitta nåt annat som hjälper än p-piller.
Och grattis till löpresultatet och 11-årsdagen! :)

Carro
2015-03-08 - 15:52:59

Så mysigt, älskar satc :)

Linnéa Pyrrö
2015-03-08 - 20:04:57

Perfekt lördag ju!

Svar: Ja jo.. Minus menssmärtor och spyan ..
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: