GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

SJP! OMG!

2015-06-17 | 11:43:44 | Film/TV/Kändisar

fot: Calle Andersson / Bild från Aftonbladet
 
Ojoj....Sarah Jessica Parker är på besök i Stockholm.
En del av mig vill bara slänga mig på första bästa tåg upp mot hufvudstaden och leta rätt på henne..och ..hmm ja och?
Jag har festat och umgåtts med mina musikgudar Suede..Jag har fått en snorkråka av självaste Thåström, en annan stor idol..
Men SJP?
Den största av dom alla för mig...Nä vad skulle jag säga .
" Hello Äss Jäy Pii. Aj have biin ö fän since Görls jåst wånna have fun!?"
 
Komma springandes med en av mina tavor och ge henne?
 
Blev ju helt till mig i trasorna förra året när hon svarade på en av mina tweets.
Nej vissa kändisar ska man nog helt enkelt aldrig träffa..det blir för stort.
 
Och hon har nog redan gullt upp ändå med SATCstinna tjejer..kvinnor som glor efter henne nu ändå.
 
men ändå..åhh..
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2015-06-17 - 13:36:47

Hahaha, jag tänkte på dig när jag läste den artikeln. Men du, det där med Suede låter spännande. Det skulle jag vilja veta mer om nån gång. Ha en trevlig midsommar vad du än ska göra. För egen del blir det ett lugnt firande med blommor, filt på gräsmattan, en bra bok och en massa god mat och dryck. Kram!

Ling-Ling
2015-06-17 - 14:30:27

Tänkte också på dig när jag det. :)
Synd att ni inte ses, tänker att det vore ju kul för henne också att få en så fin tavla av sig själv. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: