GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Semester & bröllopsyra

2015-06-12 | 20:35:02 | Egocentrerat&Vardagligt


Illis: Moi

Jag är inte rojalist.. Inte egentligen. Men jag älskar den här bröllopsyran som varit både med Vickan och Madde.. Och nu imorrn med Carl-Philip och tillhörande marathontvsändning.
När Viktoria gifte sig var det varmt och härligt och jag blev totalt uppslukad .. Såg själva bröllopet själv hemma men framåt kvällen gick jag över till min bästa Karin.

Och imorrn ska vi se hela bröllopet tillsammans . Dricka bubbel och äta prinsesstårta och bara njuta. 
Så härligt!

Idag gick jag även på semester . Visserligen bara en vecka denna första omgång men ändå.. Ska bli så skönt.
Känt mig småkrasslig hela veckan dock.. Men igår och idag kom sommaren och idag kunde jag lägga mig i bikini några timmar.. Och firar in denna första sommarvecka med lite hederlig röd bonnabränna. 

Och så ska ju midsommar firas, på ett eller annat sätt denna semestervecka också.

Nu- årets första grillning!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: