GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vaknade upp i Mamma Mia!

2015-07-23 | 11:43:25 | Egocentrerat&Vardagligt



Idag vaknade jag upp omgiven av turkosa väggar..
Ja, för det dröjde givetvis inte länge efter gårdagens blogginlägg om tankarna om ett "nytt" turkost sovrum innan jag varit hos färghandlaren och hämtat hem rollerset, färg och tejp.
En av mina bästa styrkor tror jag.. När jag väl bestämmer mig så är jag supereffektiv och snabb och får jobbet gjort. 

Jag gick lite mer åt blåturkos än grönturkos som jag först tänkte och det ångrar jag verkligen inte. 
Känns verkligen som jag vaknade upp i en Mamma Miamiljö idag. 
Så härligt!

En vägg återstår att måla, lite finlir runt lysknappar Och lister samt självklart lite piffing. Men det kommer bli så bra!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Jess
2015-07-23 - 22:01:22

Jäklar så snyggt! Sängramen passar perfekt till den färgen, så fint :)

Svar: Ja den fick verkligen nytt liv och komma till sin rätt nu 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2015-07-24 - 15:41:49

Vad snyggt det blev!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: