GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Under äppelträdet

2015-07-05 | 20:43:54 | Egocentrerat&Vardagligt


Ytterligare en helt fantastisk sommardag som spenderats i solen och den timmen det var molnigt blev det svettigt gräsklipparpass istället som dagens "träning". Igår blev det motionscykel plus hantelträning nere i källaren... Som trots att den är sval fick svetten att rinna över hela kroppen, så där som det mest bara gör på film annars.

Så tacksam att jag haft ledig långhelg dessa fantadtiska heta sommardagar.. Kunnat ligga i solsängen och nu fått en hemt fantadtisk gyllene solbränna ( med kritvita bröst och skinkor däremellan haha) , kunnat sitta på altanen till långt på natten, hade en underbar kväll med bästa vännen i fredags.. Bara varit bara latat mig. Läst bok och lyssnat på musik.. Druckit litervis med vatten och flera burkar iskall pepsi max och ätit dajmstrutar i tid och otid.

När bikinin svettats sönder och kroppen krävt lite skugga har jag legat i hängmattan under äppelträdet och stirrat upp i trädtopparna och den blå himlen och ibland har katterna klättrat upp på grenarna och hållt mig sällskap. 

Har nyss varit och köpt lite smågodis så nu ska vi snart se nåt avsnitt av Banshee, vi köpte hela säsong 1 förra helgen. 

Imorgon väntar jobb igen men först framåt eftermiddagen.. Jobb måndag -onsdag, ledig torsdag och fredag innan 19 timmars jobb ska klaras av lördag-söndag... Men sen.. Sen är det semester! 


Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: