GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Det är hemma man ska bo

2015-07-25 | 17:24:32 | Hus/Renovering/Inredning



O boy, nu är snart sovrumsmakeovern färdig? Ska bara bestämma mig för vilken av mina tavlor som skall upp..och på vilken av väggarna .

Men annars är det färdigmålat och häromdagen spontanköpte jag by inredning för några tusen i form nya gardiner, ny matta, en ljusslinga och en steghylla.
Det blir så fint och jag blir så nöjd.
Ett helt nytt sovrum och en helt ny känsla. Tänk vad lite färg kan göra.. Både för en helhet men också att det gamla liksom får nytt liv. Sängen t ex ser och ter sig helt annorlunda ut bu mot det turkosa och mer luftiga än vad den gjorde mot det cerise och mer mörka .
Fantastiskt att det inte krävs så mycket egentligen och att sån renovering är möjlig för de flesta oavsett om man bor i hus eller lägenhet .
Kom ihåg att DU ska MÅ BRA och TRIVAS i ditt HEM vare sig du hyr eller äger det.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Malin Wederberg
2015-07-25 - 17:57:29

Fina tavlor! :)

Svar: Tack så hiemskt
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2015-07-26 - 07:15:33

Hej! Vilka otroligt fina tavlor! Älskar färgerna och motiven :)
Jag har precis hittat tillbaka till att måla och teckna, är lite nybörjare och undrar därför vad målar du med för material?
Ha en fin söndag!

Svar: Jag målar mest med akrylfärger och hobbylack från typ panduro, clas ohlson etc. ..tecknandet föredrar jag fineliners , promarkers och touchmarkers 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carro
2015-07-26 - 09:00:40

Jag kämpar med att trivas i mitt sovrum. Det är rätt mysigt egentligen, men SVÅR planlösning plus att möblerna inte passar ihop. Har inte råd med nytt, så har tänkt måla tex byrå. Men är sämst på sånt. Behöver antagligen slipas och det har jag inte utrymme för att göra.
Så jag går mest å gnäller. :P

Vardagsrummet vårt älskar jag dock. :)

Svar: Rugga bara upp ytan och grundmåla så slipper du nog slipa bort allt. O har man inte råd kan man ändå med enkla medel fixa till saker med lite fantasi eller byta möbler från rum till rum 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sanna Eriksson
2015-07-26 - 13:38:43

Så himla fina! :D

Svar: Tack så hemskt mycket!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: