GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Date night

2015-07-09 | 18:42:44 | Egocentrerat&Vardagligt






Igår efter jobbet så drog vi iväg till Skövde för att shoppa lite samt gå ut och äta. Lite vardagslyx så där mitt i veckan.. Och en anledning att få dra på sig klackar och klänning. De där blå skorna från Din Sko piggar ju upp vilken outfit som helst.

Stefan har ju redan börjat sin semester, jag är ledig idag och imorrn innan två långpass i helgen..sen är det semester för mig med i några veckor.

Jag åt en supergod fylld fläskfilé igår och tog ett jättegott rödvin till. Ibland är det verkligen bara så mysigt att gå ut och äta så där..särskilt när maten är så smaskens. Blev inget kvar alls på tallriken eller av de goda pommesen bredvid.
Mumsmums.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Fashion Blogazine
2015-07-09 - 19:02:43

Snyggt!

Svar: Tack så jättemyclet!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jess
2015-07-09 - 21:22:48

Vilken härlig vardagslyx! Och de där skorna alltså, så många gånger jag tittat på dem när jag gått förbi skyltfönstret och önskat att jag använde klackar. Nåväl, jag får uppskatta dem på andra istället :)

elin stridh
2015-07-09 - 22:34:30

men skorna! :D

Svar: Mmm visst är de fina 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2015-07-12 - 23:07:55

Härlig kväll!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: