GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Stayin in or going out.. Same outfit

2015-01-02 | 16:26:46 | Outfits och Garderoben





Mysbyxor i all ära slappa hemmadagar men så här års när sommaren är långt bort och hyn är blek och glåmig känner jag mig så lätt sunkig .. Så då vill jag ibland klä "upp" mig lite fastän det bara vankas film i soffan och kanske hemmafix.
Och det görs så lätt egentligen utan att kännas stelt och för uppklätt.
En skön kofta, ett par strumpbyxor och som idagett långt skönt mjukt linne som får vara klänning istället. 
Kostade endast 30kr på Netto.
Mjukt och följsamt så känner inte nån obekvämhet alls som det kanske lätt blir i tighta fodral. 
Denna outfit funkar jättebra som hemmamys men går ju också så lätt att klä upp med lite accessoarer , mer smink och ett par klackar om man t ex ska bort på middag . 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Lollo
2015-01-03 - 01:54:03

Snyggt! Det är viktigt att känna sig bekväm.

Annster
2015-01-04 - 06:31:13

Så fint :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: