GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Leo faux fur

2015-01-04 | 18:43:23 | Outfits och Garderoben


Är lite kär i den här leopardmönstrade fuskpälsen Jag fick av Stefan i julklapp. 
Sitter finfint och jag brukar inte gilla hyskor /hakor som de flesta pälsar har som stänganordning men de här på denna päls är riktigt bra. 
Fin längd, mjuk, gosig, snygg och lite too much på ett bra sätt.. Lite som jag själv helt enkelt höhö . 

Är fortfarande lite tagen av alla fina klappar jag fick denna jul. 

Värmer extra att tänka på när lite annat känns oroligt i livet samt att det varit DN vecka med både nåt migränanfall/magsjuka och nu ännu en förkylning. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2015-01-05 - 04:10:57

Snygg!
Den klär dig verkligen :)

natalie
2015-01-05 - 17:52:50

åh wow, vilken fin!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: