GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en lördag...

2015-01-24 | 21:04:01 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Hej på er blogosfären. Hoppas att ni mår fint och har en underbar helg!
Jag njuter av att vara lite ledig. Jobbat åtta dagar på raken så är lite mör i kropp och knopp. Så "vanlig" ledig helg är efterlängtat!
Och vi behövde verkligen lite ledig tid tillsammas , jag och min karl.
Bara vara.
Det är lite jobbigheter och sorger på flera plan fortfarande  i våra livoch nya tillkommer..när ska vi och familjen få en liten break undrar jag ..?
 
Jag gick upp vid 8.15 imorses då jag inte längre kunde "lura" våra kissemissar att gosa i sängen och ta sovmorgon. Satte på kaffe och Nyhetsmorgon. Donade lite med ditt och datt.
Efter frukost drog vi iväg till Skövde för lite shopping som inte finns på hemmaplan ( är väldigt för att stötta den lokala handeln så gott det går).
Fika vår favoitcheesecake på Waynes Coffee..och ja bara umgås och komma ifrån stan litegranna.
 
Kom hem med nya kuddar, fönsterlampor, prydnadskuddar, doftljus, nya målardukar, ditt ochdatt och en vacker silvrig kandelaber och rosa ljus.
25 minuter på rosa löpbandet och efter en dusch blev det hemmagjord pizza och ett gott glas rött vin.
Och nu päser jag i soffan och vi ska besluta vad vi ska titta på..film eller tvserie.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2015-01-24 - 22:23:21

Ser ut som en härlig lördag :)

Anna J
2015-01-25 - 08:43:46

Vilken skön och god lördag ni har haft. Den cheesecaken ser himla god ut. SKönt med lite miljöombyte ibland för att få komma ifrån och få lite nya inputs. Hoppas du får en fin söndag. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: