GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Att blogga eller inte blogga..

2015-01-18 | 19:24:55 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Min kära lilla lilla blogg..ibland ekar det tystare här inne längre än vad jag tänkt och vill.
 
Men denna blogg startades först och främst för att jag ville "nå ut" med mitt skapande..tecknandet, skrivandet och fotograferandet.
Det var tecnandet som uppskattades mest och det blev till klädmärke, företag och karriär...och bloggen blev än mer marknadsföringskanal.
Sedan lades webshop och klädmärke ned..jag fick anställning och "vanligt" jobb och nu har jag hittat tillbaka lusten till skapandet utan säljtänk i bakhuvudet ..och mellan jobb , hus, katter ,sambo,  skapandet för egen skull och tid att bara vara så försöker jag väl nu kanske också hitta ett nytt sätt att blogga kanske.
Jag vill inte sluta blogga..inte än, men det får bli lite när det blir. Vissa dagar kanske flera inlägg, sedan kanske flera dagar av tystnad.
Jag är ju mycket mer aktiv på instagram @avannadesign eftersom det blir mer ögonblicksbilder där och kanske bara någon mening eller två till bilden.
Om jag ska blogga , vill jag ha något mer att säga än en enda rad.

Ni är iallafall en liten skara trogna läsare som fortfarande kikar in här och det är jag glad och tacksam för♥
 
Denna söndag har jag i alla fall jobbat, jobbpass 3 av 8 på raken. Jag och min karl delade på en pizza efteråt och sen fick det bli nästan en halvtimme på löpbandet...herregud jag vill ha vår, ljusare dagar och behagligare temperaturer NU så jag kan springa ute.
 
Nu får det bli te och choklad i soffan. Ska se senaste Pretty Little Liars och så får det nog bli ett avsnitt av Downtown Abbey också.
Tidigt sängående ska jag försöka få till då jag ska upp 05.00 imorrn bitti.
 
Hoppas ni alla haft en skön helg!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Ida
2015-01-18 - 20:26:32

Hoppas du fortsätter blogga i all evighet, din blogg är den mysigaste jag vet :)

Joss
2015-01-19 - 08:54:37

Håller med ovanstående! Kör på - din blogg är toppen! Kram

Carro
2015-01-19 - 09:43:09

Hoppas du vill hålla i! Dina vardagliga inlägg är mysiga!

emma
2015-01-19 - 13:31:33

Kan inte annat än att hålla med ovanstående - din blogg är min absoluta favorit! Fortsätt blogga Anna :)

Anna J
2015-01-19 - 20:13:59

Måste också hålla med ovanstående... Gillar din blogg jättemycket, du bjuder på så mycket - mode, feelgood, kreativitet, och dina kloka tankar om livet.

Du gör rätt i som inte stressar och pressar dig till inlägg utan skriver när du känner att du har något du vill komma med. Vi finns här vettu. Kram!

Anonym
2015-01-19 - 21:27:53

Håller med alla!

Annie
2015-01-23 - 23:26:44

Jag kan tänka mig hur det känns, men jag hoppas att du inte slutar blogga! Din är en av de få bloggar som jag kollar regelbundet och eftersom jag inte hinner kolla så ofta så finns det alltid ett nytt inlägg att läsa ;)

Anna S
2015-01-25 - 11:04:21

Jag håller med alla! Gillar din blogg skarpt. Och följer dig på insta. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: