GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Red Carpet winners in My book

2015-02-23 | 21:09:31 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff


Jennifer Lopes i sagolik prinsessdröm från Elie Saab. J.Lo kan många gånger bli too much på ett dåligt sätt , men ibland too much på det bästa sätt, som nu. Gala gala gala !


Jennifer Aniston som jag alltid tycker utstrålar en styrka och gyllene elegans på väldigt enkelt, sobert vis. Aniston är alltid en given favorit hos mig och denna klänningsmodell från Atelier Versace är som gjord för henne. Hon är en levande Oscar!



Söttuffa Chloe Graze Moets i en fantastisk Miu Miuklänning. Älskar denna typ av klänningar som både ärprinsesslika men coolt laid Back tack vare fickorna . Älskar det utsläppta håret och snygga makeupen.

Bubblare:



Gwyneth Paltrow i Ralph & Russo couture. Gwyneth +rosa+Oscars = sant 


Kiera Knightley i Vakentino.. Som ett sagoväsen.. Som en midsommarnattsdröm .. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Carro
2015-02-23 - 23:07:04

Hur skulle DIN klänning se ut? :)
Jag tänker mig dig i något som liknar miu miu-klänningen. Fast mer kitsch?

Svar: Haha ja jag tror du kan vara inne på rätt spär ! Lite som denna fast åt Betsey Johnson 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Johanna - inspo för briljanta bloggare
2015-02-24 - 21:06:49

Grymt snygga klänningar! Inspirerande inlägg. Dina illustrationer är hur grymma som helst, har skrollat igenom mängder av inlägg nu :) Du har verkligen en grym blogg!

Ha en fantastisk kväll


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: