GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Garderobsnytt & Byrånyheter

2015-02-26 | 20:54:42 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

 
 
 
 
 
 
 
 

Jag har shoppat en del nytt till garderoben det senaste. Sådant som känns som "jag" och sådant jag känt verkligen behövs.
 
Som ett par nya skinnyjeans i snygg mellanblå färg då mina gamla antingen gått sönder i grenen eller är förstora.
Blev ett par från Lindex som sitter både snyggt och skönt.
 
Bastoppar eller lite snyggare toppar att bara ta på mig till just jeans är något jag saknat så blivit några vanliga enfärgade basjumprar, men även en lite snyggare mönstrad blus, en blekrosa tunikatröja som går klä både upp och ner samt en snygg grå finstickad tröja i lite loosemodell som passar till jeans, jeansshorts och kjolar.
Från H&M. Där även den gråmelerade tshirtklänningen kommer ifrån. Så himla användbart plagg!
 
En blommig klänning i lite 90talsretro modell, har en liknande i ljusare toner från H&M som jag trivs jättefint i , denna i blåare toner är från Cubus. Snygg till strumpbyxor i grått och svart, till grovare kängor eller höga stövlar.
 
Det har även blivit två långkoftor, älskar långkoftor. Både att mysa i inomhus, snyggt till både jeans och tights eller en tightare klänning men även till den blommiga och när våren kommer funkar de som ytterplagg.
Båda från Gina Tricot.
 
Sist men inte minst..en ny liten Bag Crusk..en godisrosa väska, lite mindre modell..väldigt Barbiegirl..och jag skyller på mamma att jag köpte den haha ♥
Tror den kan bli skitsnygg att klä upp en outfit med nya jeansen, nya gråa koftan, ett par bott och bara ett vitt baslinne. Som grädden på moset helt enkelt.
Från Åhléns.
 
Och det var Garderobsnytt & Byrånyheter från Garderobsgrubbel&Byråbekymmer.
Over and out.
Kommentera 9 st

Kommentarer
Louise
2015-02-26 - 22:09:45

Fina saker :D

Camilla Sigvardsson Asplund
2015-02-26 - 22:55:56

Snyggt! Så roligt med nytt!

Annster
2015-02-27 - 02:43:27

Så mycket fint <3

Jess
2015-02-27 - 08:59:19

Fina grejer :) Mina absoluta favoritjeans har också gått sönder i grenen, måste verkligen hitta nya men ah så svårt att hitta några som sitter bra.

Johan
2015-02-27 - 09:27:18

Snygga kläder.

Hanna Karlsson
2015-02-27 - 22:24:26

Snygga kläder du shoppat!

A
2015-02-28 - 12:48:50

Snygga grejer! Det är så kul att köpa nytt! Speciellt när det börjar bli vår och man drömmer om lite värme och sol.
Jag fick hem lite grejer jag beställt från hm igår. Inte något speciellt med några t-shirtar och scarves och ett halsband.
Kul!

Anna J
2015-03-01 - 09:32:09

Bra och snygga köp du har gjort. Gillar särskilt långkoftorna. Och väskan, älskar färgen och modellen.

Hoppas du får en fin söndag. Hos mig blir det soffan, filt, värmeljus, massor av te, teve och böcker idag. Ute spöregnar det så det får bli en innedag. Kram!

Annie
2015-03-01 - 13:09:25

Vilka fina kläder du har införskaffat! Och vad praktiskt med dockan så att man kan ta snygga bilder på dem! :) Tack för tipsen, jag får se om snåljåpsjaget låter mig gå ut och shoppa lite nästa helg.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: