GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

eyeshadowjunkie

2015-02-17 | 13:02:53 | shopping, provrummet & cravings

 
Jag älskar smink.
Jag är väldigt kräsen med foundation och där har jag fått sminkhjärtat krossat några gånger då mina absoluta favoriter genom åren tenderat att alltid försvinna ur sortiment förr eller senare. Så där har jag lärt mig att bunkra upp med ett lager när jag väl hittar en som uppfyller alla mina krav.
Vad gäller mascara var det länge Kanebos 38 silk performance som gällde.
Men senaste åren är det uteslutande Max Factors Masterpiece och Xperience (med grönt kryss) som gäller. De klår alla andra.
Men roligast är ju att mixtra med ögonskuggor. Jag är lite av en eyeshadowjunkie.
Och senaste favoriterna jag bara måste tipsa er om då de är
- superbilliga
- håller hela dagen
- finns i flera olika paletter
- har bra pigment
 
är de på bilden som kostar 30 kronor styck och finns på Coop och märket är Technic.
 
Inlägget är inte sponsrat, jag har köpt skuggorna själv och vill bara budgettipsa er.
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2015-02-18 - 03:39:27

Så många fina färger :)

Hanna Karlsson
2015-02-18 - 20:24:19

Det är ju hur kul som helst med ögonskuggor!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: