GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vad kommer ligga under granen..?

2015-12-24 | 02:21:01 | shopping, provrummet & cravings



Ovan ser ni min önskelista jag gav till Stefan i år. Vi bestämde att göra maffiga listor i år med massa önskningar istället för bara några grejer , så blir det verkligen en överraskning vad man faktiskt får av allt man önskat sig.

Jag blir glad för vilket/vilka av grejerna det än ligger under granen precis som jag kommer bli lika glad om han helt struntat i listan och hittat på nåt helt själv. 

Jag har själv visst gått lite bananas Med julklappsshopping i år.. Fortfarande så här klockan 2 på natten klappar kvar att slå in.. Men det är ju så förbaskat roligt att ge! 

Men nu får det bli sängen.. Så jag inte har julklappssäckar under ögonen på julaftonen. 


Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: