GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sommarens sista suck..?

2015-08-25 | 23:45:24 | Egocentrerat&Vardagligt



På bilden , min senaste skocrush.. Ett reakap Från H&M.. Nu är frågan om de får stå i skohyllan och invänta nästa säsong.
Var det sommarens sista suck idag?
Var det hösten som kom ikväll ?
Ljummet ute visserligen men vindarna friskar i.. Ljudet är annorlunda och gardinerna fladdrar på ett annat sätt via det öppna sovrumsfönstret . Tror inte vi kommer sätta igång den svalkande fläkten inatt..
Det börjar nu kännas att vi verkligen går mot höst och jag tänker på fjärde säsongsavslutningen av SATC där det just blir höst och Carrie säger att det är just den där passagen när man måste ta fram en extra filt till sängen ..
Ett väldigt vackert avsnitt och lite bitterljuvt då det är när BIG flyttar.. Avsnittet i sig är dedikerat till staden New York efter 9/11.

En dag kanske jag och de där skorna får strutta runt just i The Big Apple.. 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Jasmine
2015-08-26 - 09:58:44

Fina skor!

Nikolina
2015-08-26 - 11:14:03

Fint skrivet!
Tycker mycket om din blogg :)

Lina
2015-08-26 - 18:45:29

Åh, tänkte direkt på det avsnittet redan i början på ditt inlägg! Du får mig alltid sugen på att gå igenom alla satc-skivor jag har liggandes hemma. Tror jag ska börja ikväll :)

Sara
2015-08-26 - 22:02:33

Åh jag hoppas verkligen att du kommer till New York, du skulle verkligen älska det! Om en köper billiga biljetter med typ norwegian och bor via air bnb behöver det inte kosta så mycket, så man har mera över till shopping!

Mimmi
2015-08-27 - 17:43:41

Jag åkte till New york för 3000 spänn i mars! Hotell är dyrt men inte stört dyrt. Jag har bestämt mig för att prioritera resor och har därför köpstopp. Sjukt trist men värt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: