GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En augustionsdag

2015-08-12 | 23:09:59 | Egocentrerat&Vardagligt




Det som kan vara tråkigt med att jobba inom handeln är helgjobb med långa pass och lite oregelbundna tider på veckorna.. Men den där oregelbundenheten kan ju också vara väldans positiv .. Som idag- vara hux flux ledig så här en onsdag. En solig varm onsdag i mitten av augusti.
Den började med en kopp kaffe på altantrappen , fortsatte med en promenad ihop med min kärlek och därpå kantklippte jag trädgården.
Därefter svidade jag om till bikini och låg sen i solen i massa timmar och läste bok.
Stefan lagade lunchen - pasta med kycklingfärssås och till det ett glas av mammas jordgubbssaft.

Cyklade till Ica mot kvällen och hämtade ut lite paket och sedan blev det en löprunda i kvällssol och värme . För att fira att jag idag då här ett år efter propparna är frisk. Att lungor och kropp vill jan och orkar. 
Dusch och sen kom min bästa vän Karin förbi. Snack och vindruvor på altanen och nu har jag legat i soffan och kollat på två avsnitt SATC.
Väntar på att Stefan ska komma hem så vi kan gå ut och spana efter det där meteorregnet Innan jag ska hoppa i säng. 
En bra dag. .. Förutom den döda skatan jag fick gräva fram under fläderbusken då.. Uuääh
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2015-08-13 - 21:28:12

Det låter verkligen som en riktigt bra dag!

Carro
2015-08-14 - 00:20:07

hej du :) undrar hur du gjorde när du började sälja dina egen designade kläder? vart/hur du tryckte up tröjor m.m.? är intresserad av det själv. ber om ursäkt om du skrivit om det tidigare.

tack på förhand och kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: