GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

OMG! Frozen Yoghurt har kommit till stan!

2015-04-29 | 20:56:35 | Egocentrerat&Vardagligt



Ända sen jag bodde i Stockholm 2000-2001 har fettochsockerfri chokladyoghurtglass varit min absoluta favoritglass.. Ja för jag är inte så förtjust i glass i övrigt .
Den chokladyoghurtglassen toppade jag gärna med geléhallon ... Ooohh så gott !

Men så för nåt pr sen försvann det yoghurtglass-ståndet i Gallerian och ersattes av ett annat.. Och det blev svindyrt.. Men var gång i Stockholm vilket ju blir alldeles för sällan vill jag ändå ha lite chokladyoghurtglass..

Men nu.. Nu har yoghurtglass kommit till lilla lilla Tidaholm!
Visserligen inte chokladsmak utan bara jordgubb och en naturell och visserligen bara som en liten maskin inne på Coop och med lite strössel och sås som toppingval.. Men ändå!
Yoghurtglass har kommit till byn!

Har ni sett filmen Gilbert Grape och sekvensen när Burger Barn öppnar i deras lilla samhälle..? Ungefär så stort kändes det att yoghurtglass nu är här... Haha ! 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anonym
2015-04-29 - 21:36:35

Här i gbg har det öppnat huuur många frozen yoghurtställen Som helst senaste året. men alla är asdyra Vilket är så synd.

angelicasvarld.blogg.se
2015-04-29 - 22:52:51

*skrattar* va UNDERBART!! Man får vara glad för det lilla!

BeckaBubblegum
2015-04-30 - 09:25:08

Bor oxå i en väldigt liten håla och även här öppna de ett litet frozen yoghurt-stånd inne på Ica och jag kände ungefär som dig; yaay! :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: