GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Oh saturday I love u

2015-04-18 | 16:55:59 | Outfits och Garderoben


Jag har en riktigt skön och härlig lördag. Så som lördagar ska vara .
Vi gick upp vid halv tio... Eller katterna tvingade upp oss.
Satte oss med varsin kopp kaffe vid köksbordet och tippade stryktipset.. Så väldigt "oss" ❤️
Vädret skrek på oss att gå ut så tog på mig finkjol och skinnjacka och ut på promenad gick vi.
Väl hemma igen väntade mina svärföräldrar på oss i trädgården och det blev fika ute.

Efter det svidade jag om till träningskläder och tog en löprunda. Solen , nya skorna, bra musik i öronen , ett med naturen.. Det blev 8 ljuvliga kilometer. Kändes så lätt. 

Och nu ligger jag i soffan, nyduschad med senaste numret av Elle, lösgodis och hör Stefan ropa var gång det blir mål i stryktipsmatcherna.

Härliga lördag ❤️


Kommentera 3 st

Kommentarer
Jess
2015-04-18 - 17:13:31

Låter som en underbar dag :)

Ling-Ling
2015-04-18 - 21:08:26

Gud vilken härlig outfit och bild! Så söt, lite "lurig" och full av liv! :)

Pearly Pink
2015-04-21 - 18:18:37

Fantastiskt fin du är på bilden!!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: