GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hot pink running shoes

2015-04-13 | 20:52:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 


Så här ser mina nya löparskor ut. Ljuvligt lysande hot pink!
 
Jag har hållt mig till Asics löparskor senaste åren men nu blev det ett par adidas. Ska bli kul att testa annat.
Dessa är dessutom för ett pronerande löpsteg.
Jag har haft för neutralt förut.
Och även nu när vi kollade själva fotavtrycket Så ser det "neutralt" ut men när jag gör knäböj så tenderar anklarna att böja sig inåt och jag har inte nåt direkt "mellanrum/utrymme" mellan knäna .. Och jag har haft trötta ömma vrister och hälsenor det senaste så blev ändå rekommenderad att nog testa en pronationssko. 
Och på första lilla testrundan på 5 km igår kändes de ok och trots total motvind vissa sträckor gjorde jag iaf min fjärde bästa tid på denna distans. 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Denise Taylor
2015-04-14 - 11:08:51

Snygga ju! :D

Annster
2015-04-14 - 14:50:04

Fina skor :)

U
2016-05-27 - 19:56:16

Ett år försent... men bättre sent än aldrig säg det har jag hört.

Ett litet tips ang adidasskorna, du ser att man kan fortsätta snöra i fler hål på skon, gör det och de sitter som en smäck sen :) Otrolig skillnad, för mig iaf :)

Mycket trevlig blogg dessutom som jag ramlade in på här i kväll :)

Anonym
2023-03-05 - 13:11:44

Hej, hoppas du kan se min kommentar trots att inlägget var från 2015 😃
Jag har haft exakt samma löparskor som dessa rosa. Fantastiskt sköna och bra! Jag är ute efter ett par likadana, har du möjligen namnet på dessa löparskor? Mvh Malin

Svar: hej!Nej tyvärr, inte mer än att de var av märket Adidas.

kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2023-03-08 - 21:14:27

Hej, hoppas du kan se min kommentar trots att inlägget var från 2015 😃
Jag har haft exakt samma löparskor som dessa rosa. Fantastiskt sköna och bra! Jag är ute efter ett par likadana, har du möjligen namnet på dessa löparskor? Mvh Malin


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: