GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

WW & LW

2014-09-09 | 22:20:22 | Foto/Fotografering

 
Här är fyra bilder från en av de bästa kvällarna som var i somras.
När jag, min älskade mamma och min moster var och såg Weeping Willows och Lars Winnerbäck i Karlstad.
En underbar sommarkväll verkligen .
Värme, livemusik, härlig stämning och bästa sällskapet♥
 
Winnerbäck är ju i det närmsta en sommartradition för mig och jag tror detta var min 14:e Lassekonsert.
Och Weeping är ett band som ligger mig varmt om hjärtat och jag har bara sett dom en gång tidigare och det var för 12 år sen. Time flies.
Det var helt magiskt att återigen få se dom och uppleva Broken Promise Land live..Magnus Carlsson har en av de bästa rösterna jag vet.
 
Och Lasse, älskade Lasse..du ger så mycket.
 
Attt gå på konserter och uppleva sina favvoband och artister live är något jag tycker verkligen gör livet värt att leva.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Lakritsdraken
2014-09-09 - 23:04:27

Kan bara hålla med! :)

Camilla
2014-09-09 - 23:10:12

Fina bilder Anna! Och det var så bra för 12 år sen också. Puss på dig!

/din Milutt

Camilla
2014-09-09 - 23:10:13

Fina bilder Anna! Och det var så bra för 12 år sen också. Puss på dig!

/din Milutt

Carro
2014-09-10 - 09:40:08

Jag VILL tycka om att gå på konsert. Gillar tanken på det, kan gå iväg, men sen får jag panik av allt folk och kan inte koncentrera mig på spelningen. Hu.
Fast det var iofs längesen jag gick på en spelning med något band/artis jag verkligen gillar. Kanske känns annorlunda då... men njä, annars är det ingen hit med trängseln.

Amanda Jona [SPONTAN]
2014-09-10 - 17:10:41

Fina bilder :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: