GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Namaste

2014-09-30 | 22:35:57 | Egocentrerat&Vardagligt


Yes! Äntligen ! 
Imorses fick jag tummen ur och körde ett yogapass. 
Jag blev ju lite yogafrälst efter en intensivkurs en helg förra hösten och hag höll igång med de nya lärdomarna och nya kärleken ett tag ..sen rann det ut i sanden. 
Men efter allt som varit i år med sjukdomar besvikelser problem och sorger så vet jag att yogan behövs i mitt liv.
För välmående balans kropp pch knopp. 
Jag har väldigt ont i ryggen just nu. Samma sida som den extrema lungembolivärken och jag ska inte sticka under stolen med att jag fortfarande känner rädsla och panik ibland .. Att det är nya proppar som spökar  samtidigt som jag vet att det nästintill är omöjligt nu när jag äter medicin. 
Den här ryggvärken beror på svag rygg och spänningar , grubbel och oro.
Och imorgon ska jag ringa tandläkare då det känns som hela underkäken flyttat sig, kan knappt bita ihop. 

Så nu är det Namaste som gäller. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna
2014-10-01 - 15:00:42

Vad tränad du ser ut! 😊 Ha en bra dag!

Tobben
2014-10-03 - 17:06:01

Du är bara så ruskigt fin!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: