GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Monday rainy monday

2014-09-22 | 21:52:53 | Illustration/Teckning/Konst/Design



God måndagskväll på er blogosfären ! Hoppas ni varken blåst eller regnat bort.

Jag har haft ledig måndag, tog mig sovmorgon.. Ja jag sover väldigt mycket nu för tiden, tror jag fått trötthet som biverkning på blodproppsmedicinen. 

Vi tog en Hamburgerlunch och kärleksmumsfika min karl och jag innan han åkte till jobbet. 
Jag har rensat ur skafferiet på massa för gammal skåpmat(höhö) ringt till plåtslagare om skorstensskydd och börjat kolla upp offerter för eventuell målning/tapetsering av trapp och övre hall här i huset.

Mamma kom förbi med gudomligt god pastagratäng och sen har jag mest bara tecknat. Snabbskisser blandat med mer detaljrika.. Som den ovan som ska vara en version på mina fyrafavoritkvinnor i New York..  
Kommentera 1 st

Kommentarer
Emily
2014-09-22 - 22:38:10

Hej Anna!

Det går ju inte att ta miste på din kärlek till serien Sex & The City :) Jag håller verkligen med dig!
Det får mig att tänka på om du också har sett serien Girls? Det har ju dragits ett par paralleller mellan dessa två serier. Jag vet egentligen inte om där finns så många att dra. Men! Att det är två serier som båda hyllar och speglar kvinnor, kvinnors sökande och kvinnors olikheter det är verkligen min absoluta åsikt. Om du inte gett dig in i Girls redan så rekommenderar jag dig verkligen att göra det! Det är ren och skär njutning, inte minst för att spelplatsen är allas vårt New York! Tack för en mysig blogg och ha en fortsatt fin vecka!

Svar: jag har faktiskt inte sett på Girls än, vete sjutton varför det inte har blivit av . MÅste tas tag i!
kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: