GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Leo print , leather and denim

2014-09-11 | 12:01:24 | Outfits och Garderoben



Skor: skopunkten, jeans o jacka H&M , väska Gekås/Ullared 

Dagens outfit när jag och Stefan tog en liten promenad och handlade hem helggottigheter. 
Älskar de där leoskorna från Skopunkten som jag fick i våras av min fina svägerska ❤️
Och älskar "skinnjackan" med som jag fick av Stefan förra året ❤️

Snart ska jag svida om till jobbkläder för veckans sista jobbpass. 
Hoppas bara min huvudvärk går över.. Och trötthet. 
Sovit ut två dagar i rad men ändå vaknar jag med huvudvärk och trötthet som om jag inte sovit alls. Antagligen biverkningar av medicinen jag äter mot blodpropparna.. Men måtte det inte vara så här i ett halvår nu,så länge som jag ska äta den. 
Igår hade jag även mer värk i rygg/lunga än på några veckor ..
Nån läsare som haft eller har lungemboli?som vet hur länge man kan ha ont eller känna av besvär? 


Kommentera 2 st

Kommentarer
MATILDA
2014-09-12 - 11:38:39

snyggt :D

Johanna
2014-09-12 - 22:17:51

Likadan tamburmajor som mig! Och precis lika härligt belamrad av hattar och väskor! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: