GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Good day

2014-09-02 | 23:32:49 | Egocentrerat&Vardagligt



Så där såg jag ut i förmiddags innan Karin hämtade upp mig för en promenad uppe på berget. 
Så ljuvligt!
Härlig höstvärme i luften och jag njöt fullständigt av att kunna ta djupa andetag utan hugg i rygg/lungor och att jag orkade . 
Jag är så tacksam över att ha kommit ur min "sjukdvala" och känslan av att "nåt är fel " och den konstanta tröttheten . 

Sen blev det kaffe på altantrappen, jag planterade om i en blomlåda pch sen var det bara att svida om och åka och jobba . 

En bra tisdag. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Emma Å
2014-09-03 - 07:44:13

Härligt!!!!!

Fröken H
2014-09-03 - 21:17:34

Skönt att det är på väg åt rätt håll med hälsan igen :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: