GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

1993 ringde ...

2014-09-17 | 20:43:32 | shopping, provrummet & cravings




...och ville ha tillbaka sin look. 

Ja idag har jag känt mig härligt 90talig i ny blommig klänning ( som inte stod på den där höstshoppinglistan) och de nya bootsen. 
Hmm ja jag har gått klädd i H&M från topp till tå idag förutom väskan som är köpt på GeKås. 

Jag har haft ledig dag vilket kändes välbehövligt . 
Jag har en förkylning som måste få läka och tja.. Jag känner mig fortfarande trött öm och sliten efter min lungemboli . 
Men tog en tur till torget vid lunch och köpte hem lite höstblommor och gick även till Ica och hämtade ut den rosa kappan från Ellos. Åh så fin den är! Perfekt rosa men stor i storlek så ska byta till mindre. 
Men blir definitivt till att behålla. 

Förresten nån som vet var man kan köpa en snygg röd plisserad kjol typ vadlång? 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: