GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

white stripes black stripes

2014-10-16 | 21:57:40 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här såg jag ut idag när jag begav mig ut i den grå höstdagen för att spana in utbudet på Lindex och om jag kunde hitta nåt litet snyggt och utnyttja en 20%rabatt som kom på sms.
Och yes, jag hittade en grå vippig kjol i lite bubbligt sweatshirtmaterial och 2pack strumpbyxor. Och jag  hade lite bonus att utnyttja på Lindexkortet så pröjsdde bara en hundring.
 
Så glad förresten att jag "shoppade" den randiga kjolen i min egna garderob för några veckor sedan..totalt bortglömd men passar ju ypperligt till polo och bikerjackan.
 
Innan jag nyduschad och dagensoutfitklädd cyklade fram till stan så klarade jag av en morgonjogg..och det är det härliga med jogging/löpning..det blir resultat så snabbt.
I söndags tog jag min första runda på över 2 månader, sen lungembolin, joggade samma runda i måndags och idag klarade jag nästan 2 kilometer längre runda än i söndag/måndag.
Yey!
 
Resten av dagen har ägnats åt städning och hemmapyssel, tecknande och matlagning - färskpasta med kycklingfärssås. Mums!
Nu väntar två dagars jobb på Netto 12-20 imorrn och 7-18 på lördag.
Sen på söndag sticker jag och Stefan till Göteborg för lite avbrott i vardagen med hotell, shopping och gottigheter. Längtar!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anna J
2014-10-16 - 22:26:15

Yeah! Förstår om du längtar till Göteborg. Ha det så trevligt på turen dit. Kram!

Annawii
2014-10-17 - 18:45:58

Finis! Hoppas jobbdagarna går undan och att bi får en underbar resa!!

Kram

Svar: tack snälla Anna.Jag hoppas så att du får må bättre snart och att du går en fin helg till mötes

<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2014-10-17 - 19:33:21

Bra gjort och vilken härlig känsla det måste vara att komma igång igen. Kram

Svar: tack finaste hanna!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: