GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Weekend report

2014-11-16 | 13:43:48 | Egocentrerat&Vardagligt





Så var det visst söndag igen då och en födelsedagsvecka tillika en helg har svooschat förbi.
 
Jag har fått massa fina födelsedagspresenter, bl a ett presentkort till frisörbesök från mina föräldrar ♥
Av mina svärföräldrar har jag fått vin , choklad, bok och presentkort och av min älskade karl och klippa fick jag böcker, ny satcbox och väska. ♥
 
Förutom födelsedag har veckan fyllts jobb - blivit inringd på fler pass än jag hade schema för, vilket alltid är välkommet, trivs så bra på Netto.
Flera längre löprundor, så underbart härligt känna sig starkare, friskare och se och känna framsteg. Att en distans som kändes nästan omöjlig för bara nån månad sedan nu känns mer som "minstadistans". 
Löpningen är verkligen min alldeles egna tid , min ventil. Veckan bjöd på lite tråkiga saker  och besked också men några löprundor hjälpte att skingra tankarna. Bra musik, friskt luft  och bara "vara".
Likaså en enmilspromenad med min älskade mamma idag som avslutades med en kopp kaffe och lite härlig mörk chokladtryffel. Det är också terpai för själen.
 
I fredags jobbade jag 7-13 och tog en löprunda direkt efter jobbet för att sen ha det lite lyxigt med go-macka och senaste Damernas Värld.
På kvällen vart det tapasgottigheter och sällskapspel med några av de bästa ♥
 
Igår tog vi en sväng till Skövde och jag kärade ner mig i ett par nitade boots.
 
Nu får det bli en dusch, sedan lite mer choklad och så börja i någon av alla mina spännande födelsedagsböcker!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: