GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tack kära kroppen - du är fantastisk!

2014-11-24 | 22:01:06 | Egocentrerat&Vardagligt


Fina fynd från mitt jobb, I ♥ Netto !
 
Hej på er blogosfären!
Det är en något mör Garderobsgrubblare som skriver.
Helgen bestod ju mest av jobb, 11 h på lördagen och 9 h på söndagen samt jobb 6-12 idag.
Varit mycket tunga lyft på jobbet och mina armar är fulla av blåmärken..har alltid haft lätt att få det men nu när jag går på blodförtunnande är det extremt.
Trots långpass hela helgen och uppklivning kl 5 idag var jag verkligen pigg när jag kom hem idag så blev en nästan 45 minuter lång löprunda i frisk luft och natur med bra musik i öronen.
Är så imponerad och stolt över min kropp vad den nu klarar efter propparna, hur den repat sig och vilka framsteg jag gör hela tiden nu med löpningen.
Tack kära kroppen - du är fantastisk!

Och det blev en hel del "träning" och tyngdlyft även här hemma sen, efter löppasset.
Vi har kånkat soffa och skänk upp och ner för trappor ut och in genom dörrar.
Nu är snart min matsalsmakeover färdig att visas!
Och nu står min stora fina iMac i sovrummet istället för på nedervåningen och bredvid står en provdocka och lite fina skor.
 
Nu ska jag dock slänga mig raklång i soffan och se på mitt guilty pleasure/skämsprogram Paradise Hotel.
 
tror jag kommer somna gott inatt och imorrn har jag sovmorgon, woohoo!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2014-11-24 - 22:03:13

Åh va spännande det ska bli att få ta del av matsalsmakeovern. :-)

Och du har rätt, kroppen är fantastisk. Heja dig!

Ha en fortsatt bra vecka. Kram!

Svar: tack min älskade bästa läsare och stöttepelare!kram o kärlek!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2014-11-25 - 02:47:38

Så fint :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: