GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

pink makes everything more fun!

2014-11-10 | 17:33:12 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Från rosa sovrumet hopp i rosa träningskläder för en megasvettig lång morgonlöprunda till hopp in i dusch och tork i rosa handduk till piffad och fixad i rosa kappan.
Rosa är bäst!
 
Idag har då förutom löprundan även ett vårdcentralsbesök stått på schemat, halvtidskoll på njurarna efter 3 månader med blodförtunnande.
Handlade sedan hem lite smått och gott inför morgondagen..min födelsedag..innan min bästa vän Karin kom över på en kopp te.
 
Svärföräldarna har också vart här en sväng och nu är magen stinn och mätt efter en jättegod spagetti bolognese på kycklingfärs och färsk tagliatelle.
 
Nu ska jag sätta mig och teckna, har ett gäng beställningsjobb att slutföra.
 
Tack alla fina läsare för att ni finns, stöttar, peppar och visar värme och kärlek!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: