GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

One fine friday

2014-11-01 | 10:12:22 | Egocentrerat&Vardagligt




Hej blogosfären och glad lördag och första november på er!
Galet.. November ? 
I förrgår var jag ute och klippte gräset och såg både maskrosor och smultronplantor blomma .
Och gräsklippningen den blev som ett svettigt träningspass , ack så skönt. 

Och igår efter att ha startat fredagen med en lång löprunda, vart det lite städning och sen handlade vi hem massa helggottigheter . 

Mamma kom förbi , vi gick till blomsterhandeln och jag köpte mig en bukett rosa rosor. 
Mamma hjälpte mig göra höst/allahelgonafint i trädgården med lyktor och granris och missa innan vi tog  en cykeltur i skogen och efter det gick till mormor och morfars grav. 

På kvällen blev det god plockmat och godispåse serietittande med min karl.. Och även om fredagen slutade med minimigrän så var det en fin dag.

Är så glad att känna mig frisk( minus migränen då) att jag nu hela tiden klarar längre o längre löprundor och känner att lungorna funkar,  att orken finns. Att min kropp tig sig igenom en pärs. 
Lycklig över att finna och få styrka och ändlös kärlekframförallt i Stefan och mamma.
Lycklig över vårat lilla mysiga hus med stora trädgården .

Och ikväll ska vi hem till bästa svärföräldrarna och få mat. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2014-11-01 - 10:32:03

Skönt att ha såna härliga dagar och det är du verkligen värd. Ha en fortsatt skön helg. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: