GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Åhhhh älskar inredning!

2014-11-20 | 21:43:08 | Hus/Renovering/Inredning



Vi var iväg på lite heminredningsshopping i förmiddags och jag kom hem med det jag visade på bloggen igår, kopparfat, matta, gardiner och även en fin ljuslykta. 
Gardinerna är uppsatta och mattan på plats så nu är projekt göra om oanvändarummet-till-matsal/tecknarrum Verkligen igång! Woohoo! 
Jag kommer dock jobba hela helgen men det runda matsalsbordet kommer nog anlända på lördag och vänta på mig när jag kommer hem på kvällen så blir nog ändå piffing och småfixande de få lediga timmarna jag har. . 

Har tagit förebilder och kommer visa förvandlingen när den är färdig. 

Åh längtar! 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Johanna
2014-11-22 - 11:34:10

Så kul med nytt!
Har skickat en bloggutmaning till dig om du har lust :) http://lady-tramp.se/2014/11/22/om-fem-for-fem-hos-mig-ocksa/

Annster
2014-11-23 - 20:33:48

Finns så mycket fin inredning <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: