GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tasty

2014-05-31 | 19:12:09 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ullaredsshoppingen får bli nästa inlägg, promise! ( inte för att nån bett om det dock..haha).
 
Ja jag känner mig fortfarande ganska mentalt slut efter gårdagen..ja hela veckan som bara varit stressig, orolig och grubblig.
Men trots allt igår hade jag en fin kväll med min älskade karl och vi åt massa god plockmat ( bild 2) och godis och sog på film.
Kom i säng vid 02 tror jag och väcktes abrupt vid 06.50 av att min nya guldiga iphone ringde.
Var chefen som undrade om jag kunde komma in och jobba då det var lite kris.
Så snabbt upp, slängde i mig lite frukost - jag klarar mig inte utan frukost , och hoppade på cykeln fram till Netto , som jag numer har en liten anställning hos några dagar i veckan och som jag trivs jättebra med.
Väldigt roligt jobb, roligare än vad jag trodde.
Dock jobbade jag bara halvdag för vid lunch så var vi bjudna på lite försenat födelsedagsfirande för mamsingen och där bjöds det på hennes magiskt goda Västerbottenpaj, kallskuret, ost, bröd, köttbullar, jordgubbar och annat (bild 1) samt mangocheesecake till efterrätt.♥
Har även hunnit med promenad samt ett besök på en hälso/livsstilmässa.
 
Nu vankas det nog snart lite tacos och nån tvserie med darling.
Imorgon jobbar jag långpass med välsmakande OB.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
ida
2014-06-02 - 21:15:19

Jag vill jättegärna läsa om din Ullaredsshopping så jag väntar! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: