GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pink stripes

2014-05-03 | 18:26:33 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Nu är vi sedan flera timmar framme på Mallorca och sitter i skrivandets stund i hotellets uteträdgård och sippar på varsin Kall öl I sol och värme. 
Min knäckta tå känns så där men jag haltar mig fram och har tagit en kort runda kring hotellet vi bor. Jättemysigt och fint, strandnära och lovely.
innan planet lyfte blev det lite shopping på Victorias Secret, mest för att få en på men hittade en kommande födelsedagspresent till mamma och en grej till mig själv. 
Nepp tillbaka till semestermooood! 
Imorrn hoppas jag tillbringa många timmar i bikini och solstol.. Så kanske jag är lika rosaranfig som VS-påsen  sen haha,!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ida
2014-05-03 - 18:35:04

Vad heter ert hotell? :-)

Hanna Karlsson
2014-05-03 - 23:15:28

Hoppas du har det härligt trots din tå!

Annster
2014-05-05 - 09:56:37

Härligt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: