GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

packa pyttis kappsäck

2014-05-03 | 01:10:37 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Om några timmar kommer svärföräldrarna och hämtar upp oss och vi skall åka till Landvetter för att förhoppningsvis lyfta mot Mallis strax efter 08 och lugnt och tryggt landa runt lunch.
 
Just nu håller jag på och packar..och packar om, packar igen, packar om, tar ut, packar i, lyfter resväskan..funderar packar ur i ur i ur i..
 
Jag har hunnit med att jobba ordentligt idag, fick ta hjälp av mamma för att komma till Posten med alla webshopordrar, men två kvinnor med varsin cykel , cykelkorg och påsar så är allt möjligt.
 
Gjort lite ärenden, ordnat och donat här hemma samt haft det lite känslomässigt jobbigt.
 
Nu hoppas jag på en lugn, skön, avkopplande semestervecka med värme, ro, lata dagar, välmående och lite tankesorterande...och att när jag kommer hem om en vecka igen att allt känns och är lite ljusare.
 
Mobilbloggar säkert från flygplatsen och hittar jag WiFi på Mallis så kommer jag uppdatera därifrån.
Kanske framförallt på Instagram då @avannawebshop
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2014-05-03 - 10:18:13

Ha det nu så himla härligt, njut och koppla av. Lite avis men på ett bra sätt du vet, Mallorca är verkligen en mysig och fin ö med något för alla. :-) Kram!

Ling-Ling
2014-05-03 - 11:15:51

Ha en underbar resa, det är du värd! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: