GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

om det fanns smelltracks till livet skulle mitt dofta syrén

2014-05-22 | 22:33:39 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Vilken ljuvlig sommardag!
Ja även om jag suttit inne på mitt jobb från ca kl 11-20.15 så har man ändå märkt vilket otroligt väder det varit där utanför.
Redan imorses klockan 07.30 var det ju över 20 grader ute så det var ju bara att sätta sig ute i bikini med frukosten i trädgården innan jobbet.
 
När jag väl kom hem ikväll satte jag mig lite på altanen och insöp den underbara doften av varm kvällning innan jag svidade om och satte mig på motionscykeln i 45 minuter samt körde lite styrka.
 
Nu ska jag sätta mig i badrock med en kopp te på trappen och bara njuta..av värme, av liv, av sommar, av syrén, av humlesurr..och säkerligen få ett och annat myggbett som jag inte tål..men det gör inget. Allt det braiga väger ändå upp den klådan.
 
Ska plocka några kvistar av syréner och ta med mig denna ljuva stund in också.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: