GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

..och så har tisdagen också nästan passerat..

2014-05-27 | 21:55:04 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ja så här har jag tomtat runt idag när jag utfört tisdagsbestyr.
Jag har inventerat restlager till shoppen, tryckt och packat ordrar och nu börjat att rensa ur själva shoppens lager och kategorisidor så att det bara nu finns sådant som är färdigt och redo att skickas direkt. Ingen mer tillverkning, inget mer tryckande.
Är väl cirka en vecka kvar nu som shoppen har öppet...och det är självklart blandade känslor. Skönt och vemodigt på samma gång.
Sen har jag varit på en jobbintervju för ännu ett extra/deltidsjobb..ett jobb jag verkligen skulle vilja ha... men vet inte ritkigt ännu om jag får ihop det med det butiksjobb jag nu redan har sedan 1 april.
Kanske skulle kunna gå men då innebär det i princip jobb 6-7 dagar i veckan hela sommaren...och är det nån gång på året jag vill vara lite ledig är det ju sommaren..bästaste underbaraste men också kortaste tiden på året.
Nåväl kanske inte ens får det så ingen idé att övergrubbla det ännu.
 
Blev även ett träningspass ikväll, både styrka och kondition så svetten rann. Lovely lovely.
Nepp nu får det bli en köppe te!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: